مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 07:502021-01-25اجتماعي

اعطای جایزه علمی مرحوم دکتر ولوی در کنفرانس ملی تنوع زیستی فارس


نخستین کنفرانس تنوع زیستی فارس همزمان با روز جهانی حیات وحش، با اعطای جایزه مرحوم دکتر ولوی برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس، گفت: اولین کنفرانس تنوع زیستی با همکاری دانشگاه شیراز 12 و 13 اسفند سال جاری برگزار می شود.

حمید ظهرابی، افزود: دریافت مقالات این کنفرانس از اول بهمن ماه آغاز، و تا اول اسفند ماه سال جاری، از طریق پست الکترونیکی به آدرس farsconference.

isc2021@gmail.

com انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: جایزه این رویداد علمی و کاربردی که قرار است همزمان با روز جهانی حیات وحش (12 اسفند) به صورت مجازی (برخط) برگزار شود، مزین به نام مرحوم دکتر حمزه ی ولوی (مدیرکل فقید محیط زیست فارس) شده است.

مدیرکل محیط زیست فارس، دلیل انتخاب عنوان این جایزه با نام مرحوم دکتر ولوی را تجلیل از جایگاه علمی، فرهنگی و همچنین قدردانی از سال ها تلاش ایشان در حفظ و حراست محیط زیست و تنوع زیستی کشور و به ویژه استان فارس، بیان کرد و گفت: به پاس خدمات ویژه آن مرحوم جایزه ای با نام ایشان در نظر گرفته شده و برای اولین بار در کنفرانس تنوع زیستی فارس به 3 نفر از برگزیدگان در مراسم اختتامیه اهدا خواهد شد.

ظهرابی تصریح کرد: این جایزه با هدف تشویق پژوهشگران، حامیان محیط زیست، سازمان های مردم نهاد (سمن ها) و سایر نهادها برای حفظ و احیای تنوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای جایزه علمی مرحوم دکتر ولوی در کنفرانس ملی تنوع زیستی فارس

اعطای جایزه علمی مرحوم دکتر ولوی در کنفرانس ملی تنوع زیستی فارس