مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 07:452021-01-25فناوري

راه اندازی موتور قطب دیتا سنتر کشور در البرز


مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از راه اندازی مرکز دیتا سنتر پردیس وابسته به شرکت ارتباطات زیرساخت در این منطقه در آینده نزدیک خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، نادر ثناگو مطلق، مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، در حاشیه بازدید مهرداد ترابیان عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیر ساخت از این منطقه با توجه به نقش شرکت ارتباطات در تامین زیر ساخت های ارتباطاتی مخابرانی و پهنای باند شبکه اینترنت، گفت: تجهیزات مرکز دیتا سنتر پردیس که قرار است اقداماتی از جمله پشتیبانی شبکه ملی ارتباطات ایران را انجام دهد نصب شده است.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام اضافه کرد: همچنین این مرکز در زمینه تامین زیر ساخت شبکه ملی ارتباطات فعالیت و بخشی از نیاز کشور را در این بخش مرتفع خواهد کرد.

ثناگو مطلق گفت: راه اندازی این مرکز در کنار چشم انداز منطقه برای ایجاد شهرک تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات، پیام را تبدیل به نخستین منطقه آی.

سی.

تی محور کشور خواهد کرد.

وی با اشاره به وجود هشت شرکت در زمینه دیتا سنتر در منطقه گفت: این شرکت ها در زمینه تولید و ایجاد مرکز داده، تجارت الکترونیک و نرم افزار، مونتاژ انواع سرور،واحدهای ذخیره سازی و یارانه در حال فعالیت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی موتور قطب دیتا سنتر کشور در البرز

راه اندازی موتور قطب دیتا سنتر کشور در البرز