مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 07:402021-01-25سياسي

مسابقه «فایزر ـ مدرنا» با «کرونا» در قتل عام مردم دنیا!


موج گسترده تمسخر رسانه های غربی به ویژه رسانه های فارسی زبان معاند علیه توانمندی ایران در تولید واکسن به وضوح نشان از عصبیت آنها از این اتفاق داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، از ابتدای همه گیری جهانی کووید19 موضوع تولید واکسن به عنوان مهمترین عامل مبارزه با این ویروس ناشناخته در دستور کار بسیاری از کشورهای مدعی در حوزه بهداشت و سلامت قرار گرفت تا جایی که رقابت در آن به مسائل سیاسی داخلی و بین المللی کشورها نیز کشیده شد.

عمده دلیل گرم شدن تنور این رقابت نیز علاوه بر حیاتی بودن ماجرا، به توان تولید قدرت و ثروت این موضوع بر می گشت که در صورت تحقق می توانست جایگاه ویژه ای را برای اولین سازندگان واکسن کرونا ایجاد کند.

اتفاقات پیش آمده حول تولید واکسن طی ماه های گذشته، چه آنجا که در دعوای دموکرات ها و جمهوری خواهان آمریکایی به عنوان یک مزیت شب انتخاباتی مد نظر قرار گرفت و چه آنجا که وسیله ای برای قدرت نمایی کشورهای غربی در مواجهه با رقبای خود شد، همگی شواهدی بر این مدعاست.

در این فرآیند نیز مشابه بسیاری از موضوعات پیش آمده جهانی طی ادوار مختلف، انحصارطلبی حرف اول را می زد و آنجا که می رفت این انحصار از سوی کشورهای دیگر شکسته شود، نه تنها فضای رسانه ای به کمک آمد تا به زور تبلیغات مانع از دست رفتن چنین لقمه چر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه «فایزر ـ مدرنا» با «کرونا» در قتل عام مردم دنیا!

مسابقه «فایزر ـ مدرنا» با «کرونا» در قتل عام مردم دنیا!