مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 07:402021-01-25سياسي

آموزش مهارت زندگی برای کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی نیازمند توجه است


آموزش مهارت های زندگی برای گروه های مختلف در کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی بسیار با اهمیت است و در این زمینه همه باید دست به کار شوند.

- ایسنا/اردبیل استاندار اردبیل گفت: آموزش مهارت های زندگی برای گروه های مختلف در کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی بسیار با اهمیت است و در این زمینه همه باید دست به کار شوند.

اکبر بهنام جو در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرزی پارس آباد اظهار کرد: از دو سال پیش بحث کنترل آسیب های اجتماعی در حوزه های مختلف با کمک کارشناسان و اساتید دانشگاه مورد توجه قرار گرفته و همچنان بر این باوریم در کاستن از این آسیب ها باید افراد جامعه اعم از زن و مرد و کودک از مهارت های لازم برخوردار باشند.

وی تصریح کرد: در این زمینه در کنار ارائه آموزش های مستمر به صورت محله محور و همچنین مدرسه محور، سعی کردیم تا در ادارات و دستگاه های مختلف اجرایی خانواده ها و گروه های مختلف جامعه را نسبت به خطرات آسیب ها و بزه های اجتماعی آشنا کنیم که در این بین اعتیاد، طلاق و برخی از آسیب های رایج در سطح استان مورد توجه و دقت نظر قرار گرفته است.

در این جلسه امام جمعه شهرستان پارس آباد نیز توسعه و تقویت فعالیت های فرهنگی را به رغم کمبود اعتبارات ضروری دانست و گفت: دولت باید توجهی جدی به حوزه فرهنگ و برنامه های آموزشی و تربیتی اختصاص دهد تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مهارت زندگی برای کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی نیازمند توجه است

آموزش مهارت زندگی برای کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی نیازمند توجه است