موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 07:352021-01-25سياسي

هیات تجاری حلبچه به کرمانشاه می آید


دبیرکل اتاق بازرگانی کرمانشاه از سفر هیات تجاری و اقتصادی حلبچه عراق به کرمانشاه خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه دبیرکل اتاق بازرگانی کرمانشاه از سفر هیات تجاری و اقتصادی حلبچه عراق به کرمانشاه خبر داد.

داریوش پناهی اظهار کرد: هیات تجاری حلبچه عراق روز چهارشنبه (هشتم بهمن) به کرمانشاه می آیند و تا روز جمعه (10بهمن) در استان حضور دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی کرمانشاه، پناهی با بیان اینکه این هیات تجاری متشکل از رییس و اعضای هیات رییسه اتاق بازرگانی حلبچه و جمعی از بازرگانان این استان می باشند، هدف از این سفر را توسعه روابط اقتصادی و مبادلات تجاری بین دو استان اعلام کرد.

به گفته دبیرکل اتاق بازرگانی کرمانشاه، در این سفر توسعه همکاری اقتصادی بین دو طرف خصوصا در بعد توریسم درمانی بسیار مورد تأکید است.

پناهی از حلبچه به عنوان یک استان مهم و تأثیرگذار عراق یاد کرد که با وجود داشتن دو مرز مشترک شوشمی و شیخ صله با کرمانشاه، تقویت ارتباط با این استان ضروری است.

وی بازدید از برخی واحدهای صنعتی، بازدید از نمایشگاه بین المللی کرمانشاه، دیدار با استاندار و مسئولین اقتصادی و همچنین نشست با فعالان اقتصادی کرمانشاه را از جمله برنامه های سفر این هیات اقتصادی به کرمانشاه اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات تجاری حلبچه به کرمانشاه می آید

هیات تجاری حلبچه به کرمانشاه می آید