مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 07:302021-01-25سياسي

ایجاد قطب فناوری و تجاری سازی مشترک دانشگاه آزاد و منطقه آزاد ارس


قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی از ایجاد قطب فناوری و تجاری سازی مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی و منطقه آزاد ارس خبر داد.

- قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی از ایجاد قطب فناوری و تجاری سازی مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی و منطقه آزاد ارس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر وحید ضرغامی با بیان اینکه این دانشگاه در استان آذربایجان شرقی دارای ظرفیت های بی نظیری در حوزه ایجاد زیرساخت فناورانه است، گفت: سرای نوآوری چرم و کفش دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی توانسته با برخی از صنایع منطقه ارتباط خوبی برقرار کند.

در همین راستا در همکاری که با منطقه آزاد ارس داریم، به همرسانی بیشتری در حوزه فناوری در آینده شاهد خواهیم بود.

وی افزود: ایجاد قطب فناوری و تجاری سازی مشترک دانشگاه آزاد اسلامی و منطقه آزاد ارس در دستور کار قرار گرفته است و بر اساس توافق هایی که انجام شده، منطقه آزاد سالن و دفتر کار به صورت رایگان در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی قرار می دهد.

این امر زمینه لازم برای فعالیت های فناورانه اشتراکی بین این دو نهاد ایجاد خواهد کرد و شرکت های فناور و دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی در استان آذربایجان شرقی و در سطح ملی این فرصت را خواهند داشت تا با شرکت ها و سرمایه گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد قطب فناوری و تجاری سازی مشترک دانشگاه آزاد و منطقه آزاد ارس

ایجاد قطب فناوری و تجاری سازی مشترک دانشگاه آزاد و منطقه آزاد ارس