مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 07:302021-01-25سياسي

مسابقه کتاب خوانی ادبستان کساء برگزار می شود


همزمان با انتشار «ادبستان کساء» و مقارن با ایام ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، مسابقه کتاب خوانی ادبستان کساء در حال برگزاری است.

- همزمان با انتشار ادبستان کساء و مقارن با ایام ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س)، مسابقه کتاب خوانی ادبستان کساء در حال برگزاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید مستاجران، مدیر تبلیغات پویش کتاب خوانی ادبستان کساء ، با بیان اینکه یک ماه از رونمایی کتاب ادبستان کساء می گذرد، گفت: به لطف حضرت زهرا(س) این کتاب با استقبال محبان اهل بیت علیهم السلام مواجه شده و در حال حاضر به چاپ چهلم رسیده است.

وی با بیان اینکه این کتاب به هفتاد نکته تربیتی از حدیث شریف کساء با محوریت خانواده اشاره کرده است، تصریح کرد: این کتاب حاوی تحقیق و پژوهش چندساله علی صغیرا، نویسنده اثر در این حدیث شریف است و نکات کاربردی و ارزنده ای را برای خانواده ها تدوین کرده است.

این اثر تعابیر زیبای حضرت زهرا(س) از یک خانواده اسلامی را بیان نموده که خانواده های ما به این نکات در روابطشان نیازمند هستند.

وی افزود: این اثر ارزشمند با نگاهی خانوادگی و تربیتی به حدیث شریف کساء پرداخته و نویسنده با دقت در کلمات و عبارات این حدیث و با نگاهی به آیات و روایات و مسائل تربیتی، نکات تربیتی و خانوادگی را از این حدیث استخراج کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه کتاب خوانی ادبستان کساء برگزار می شود

مسابقه کتاب خوانی ادبستان کساء برگزار می شود