مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 07:302021-01-25سياسي

انشقاق بین نیروهای انقلابی قابل قبول نیست


معاون امور استان های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با تاکید بر لزوم انسجام و وحدت بیشتر نیروهای انقلابی در ایام کنونی، گفت: در همه حوزه ها باید با وحدت کامل وارد میدان انتخابات شویم و هیچ گونه انشقاقی بین نیروهای انقلاب قابل قبول نیست.

- ایسنا/فارس معاون امور استان های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با تاکید بر لزوم انسجام و وحدت بیشتر نیروهای انقلابی در ایام کنونی، گفت: در همه حوزه ها باید با وحدت کامل وارد میدان انتخابات شویم و هیچ گونه انشقاقی بین نیروهای انقلاب قابل قبول نیست.

نورالدین قدیمی با اشاره به واگذاری تصمیم گیری برای انتخاب کاندیداها در انتخابات مجلس سال گذشته به واحدهای استانی شورای ائتلاف، متذکر شد: این اتفاق برای اولین بار در سطح کشور رقم خورد که تصمیمی از بالا برای کل کشور گرفته نشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از واحد ارتباطات و رسانه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی فارس، قدیمی همچنین افزود: فعالیت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب محدود به انتخابات نبوده و درحال ایجاد ساختاری منسجم است تا در برهه های مختلف به نقش آفرینی بپردازد.

دبیر جامعه روحانیت شیراز نیز در این همایش با تقدیر از فعالیت های ارزنده شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در فارس اظهار کرد: از ابتدای شکل گیری شورای ائتلاف در فارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انشقاق بین نیروهای انقلابی قابل قبول نیست

انشقاق بین نیروهای انقلابی قابل قبول نیست