مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 07:302021-01-25پزشكي

پرستار در منزل شرق تهران با بهترین قیمت


حضور پرستار در منزل بیمار، یکی از خدماتی است که امروزه مورد توجه بسیاری از افراد جامعه قرار گرفته، به خصوص در دورانی که ماندن در منزل و مراقبت از خود، - اهمیت ویژه‎ای پیدا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام هوم کا، این مجموعه استارت آپی است که این زمینه را فراهم کرده تا افرادی که تمایل به رزرو پرستار در منزل دارند، بتوانند فرد مورد نظر خود را استخدام کرده و در انجام کارهایشان از او کمک بخواهند.

پرستار خدمات مراقبتی درمانی مختلفی را می تواند در منزل به بیماران و خانواده‎هایشان ارائه دهد که در ادامه به توضیح آن‎ها خواهیم پرداخت.

خدمت پرستار در منزل شرق تهران شرق تهران یکی از مناطق پر جمعیت کلان‎شهر تهران محسوب می‎شود و بنابراین هوم کا تصمیم گرفته، خدمات درمانی مراقبتی این بخش از تهران را به صورت جداگانه ارائه دهد.

در این بخش به معرفی مناطقی می‎پردازیم که در شرق، شمال شرق و جنوب شرق تهران واقع شده اند و می‎توانند از خدمات مراقبتی درمانی پرستار در منزل شرق تهران توسط هوم کا، بهره ببرند.

مناطق و محلات معروف شرق تهران شامل: تهرانپارس، حکیمیه، تهران‎نو، پاسداران، شمیران نو، هفت حوض، قنات کوثر، مجیدیه، خاک سفید و وحیدیه می‎باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرستار در منزل شرق تهران با بهترین قیمت

پرستار در منزل شرق تهران با بهترین قیمت