مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 07:302021-01-25سياسي

اطلاعات ضدونقیض از اندونزی دریافت کردیم/ پیام ایران به سعودی ها


سخنگوی وزارت امور خارجه درباره توقیف نفت کش ایران در اندونزی، گفت:ما منتظر دریافت اطلاعات بیشتری از سوی دولت اندونزی هستیم چرا که برخی اطلاعات ضدونقیض در این باره دریافت کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه امروز در نشست خبری اعلام کرد: با تلاش ها و هماهنگی های صورت گرفته، امروز گفتگوی برخط رییس مجلس شورای اسلامی با رییس کنگره خلق چین انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه سفر رسمی وزیر امور خارجه به منطقه نیز آغاز شده است، افزود: او آخر هفته به ترکیه می رود.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر تحریم ها لغو شود ایران چه اقداماتی انجام می دهد، گفت: هنوز شاهد هیچ اتفاق جدیدی نبودیم.

موضع ما همان موضعی است که قبلا گفتیم و ما باید شاهد رفع تحریم ها و اجرای برجام از سوی آمریکا و طرف های دیگر حاضر در برجام باشیم و تا موقعی که این اتفاق نیفتد و به طور موثر رفع تحریم ها اتفاق نیفتد، هیچ اتفاقی از طرف جمهوری اسلامی ایران نمی افتد.

خطیب زاده بیان کرد: اگر طرف مقابل به تعهدات خود بازگردد و تحریم های ایران را تماماً بر دارد، اقدامات کاهش تعهدات ایران در برجام کاملاً برگشت پذیر است اما تا آن موقع ما منتظر اقدام خواهیم بود و ما تاکنون صحبت زیاد شنیدیم و الان وقت عمل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعات ضدونقیض از اندونزی دریافت کردیم/ پیام ایران به سعودی ها

اطلاعات ضدونقیض از اندونزی دریافت کردیم/ پیام ایران به سعودی ها