مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 07:252021-01-25اقتصادي

کشف انبار احتکار کالاهای اساسی به ارزش 34 میلیارد ریال


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس از کشف انبارهای احتکار شده در کالاهای اساسی خبر داد و گفت: طی بازرسی انجام شده توسط نیروهای بازرسی این سازمان و همکاری سپاه فجر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حمیدرضا ایزدی به برخی از کالاهای احتکار شده اشاره کرد و افزود: این کالاهای احتکار شده از جمله کالاهای ضروری محسوب می شده که شامل انواع روغن خوراکی و سرخ کردنی، انواع برنج، چای، رب گوجه فرنگی و غیره می باشد.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت فارس ادامه داد: در بازرسی انجام شده از مراکز عمده و انبارها نیز به تعداد چهار پرونده قاچاق کالاهای ضروری تشکیل شده که ارزش آن بیش از 700 میلیون ریال می باشد که این کالاها شامل روغن زیتون، انواع نوشیدنی ها، قهوه و غیره می شود.

وی تاکید کرد: تمام مراکز نگهداری کالا از جمله عمده فروشان و شرکت های پخش کالا باید در سامانه جامع انبارها ثبت نام و مشخصات و میزان خرید و فروش خود را در این سامانه به ثبت برسانند.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان فارس یادآور شد: شهروندان می توانند هرگونه تخلفات اقتصادی از قبیل گران فروشی، احتکار و قاچاق را با ستاد خبری این سازمان یا سامانه 124 اطلاع رسانی نمایند تا در سریع ترین زمان ممکن رسیدگی و با متخلفان برخورد قانونی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف انبار احتکار کالاهای اساسی به ارزش 34 میلیارد ریال

کشف انبار احتکار کالاهای اساسی به ارزش 34 میلیارد ریال