مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 07:252021-01-25اقتصادي

نظارتی بر کار نانوایی ها وجود دارد؟


رییس اتحادیه نانوایان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه به صورت قطعی نمی توان گفت که نانوایان کار خود را به درستی انجام نمی دهند، گفت: در روزهای آینده نظارت بیشتر بر کار نانوایان در سطح شهرکرد انجام می شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس اتحادیه نانوایان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه به صورت قطعی نمی توان گفت که نانوایان کار خود را به درستی انجام نمی دهند، گفت: در روزهای آینده نظارت بیشتر بر کار نانوایان در سطح شهرکرد انجام می شود.

بهرام قاسمی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه نظارت بهتر و جدی تر بر کار نانوایی ها از روزهای آینده در استان آغاز می شود، اظهار کرد: قرار بر این است که گروهی تشکیل و کار نظارت در نقاط مختلف شهرکرد را پوشش دهند.

وی با بیان اینکه به صورت قطعی نمی توان گفت که نانوایان کار خود را به درستی انجام نمی دهند، افزود: در هر صنف افراد ماهر و یا ناوارد وجود دارد و مشکل اصلی در این صنف افزایش نرخ کرایه مغازه است.

رییس اتحادیه نانوایان چهارمحال و بختیاری در خصوص کمبود نانوایی هایی که نان های سنگک، لواش و بربری پخت می کنند، توضیح داد: شاتر و استاد ماهری که بتواند نان های غیر از نان ساده بپزد در استان کم است، از سویی دیگر هزینه اجاره بها افزایش یافته است و زمانی که یک نفر بخواهد نانوایی احداث کند باید فکر دستم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارتی بر کار نانوایی ها وجود دارد؟

نظارتی بر کار نانوایی ها وجود دارد؟