مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 07:202021-01-25اقتصادي

گسترش همکاری های پارک علم و فناوری گلستان و دانشگاه منابع طبیعی گرگان


دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و پارک علم و فناوری گلستان با هدف تأسیس، راه اندازی و راهبری یک مرکز رشد مشترک و راه اندازی و بهسازی کارگاه نمونه سازی، - ایسنا/گلستان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و پارک علم و فناوری گلستان با هدف تأسیس، راه اندازی و راهبری یک مرکز رشد مشترک و راه اندازی و بهسازی کارگاه نمونه سازی، دو تفاهم نامه همکاری منعقد کردند.

این تفاهم نامه های مشترک در راستای سیاست های کلی کشور مبنی بر توسعه اقتصاد دانش بنیان و ایجاد زیست بوم کارآفرینی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی و همچنین در راستای اهداف دولت تدبیر و امید در توسعه ساختارها و زیربناهای لازم برای رشد فعالیت های دانایی محور، به ویژه ایجاد مراکز رشد به امضا رسید.

حمایت و پشتیبانی مالی و اعتباری از هسته ها و واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد، فراهم کردن امکان استفاده هسته ها و واحدهای مستقر از خدمات مشاوره حقوقی، مدیریتی، بازاریابی، بازرگانی و.

، همکاری در ارائه خدمات آموزشی و فناوری، فراهم سازی امکان استفاده شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد از امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی، همکاری در زمینه توسعه، بومی سازی و انتقال فناوری ها و دانش های فنی توسعه یافته واحدهای فناور به صنایع و بنگاه های اقتصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش همکاری های پارک علم و فناوری گلستان و دانشگاه منابع طبیعی گرگان

گسترش همکاری های پارک علم و فناوری گلستان و دانشگاه منابع طبیعی گرگان