مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 07:202021-01-25اقتصادي

حل بخشی از مشکلات دانشجویان دکتری با اجرای طرح پژوهانه


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه اجرای طرح پرداخت پژوهانه در مقطع دکتری، بدون شک باعث ترغیب و تشویق دانشجویان برای تحصیل می شود، - حل بخشی از مشکلات دانشجویان دکتری با اجرای طرح "پژوهانه" ایسنا/خوزستان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان اینکه اجرای طرح پرداخت پژوهانه در مقطع دکتری، بدون شک باعث ترغیب و تشویق دانشجویان برای تحصیل می شود، گفت: قراردادن مبلغی در اختیار دانشجویان مقطع دکتری برای انجام کارهای پژوهشی، حداقل کمکی است که می تواند تا حدودی چالش های مالی دانشجویان تحصیلات تکمیلی را کاهش دهد.

علیرضا جلیلی فر در گفت وگو با ایسنا، در خصوص اجرای طرح پژوهانه در مقطع دکتری، اظهار کرد: هنوز در خصوص اجرای این طرح به صورت رسمی ابلاغیه ای برای دانشگاه ارسال نشده است اما اجرای آن در مقطع دکتری، بدون شک باعث ترغیب و تشویق دانشجویان برای تحصیل می شود.

وی در خصوص مشکلات دانشجویان دکتری، گفت: یکی از مشکلاتی که هم اکنون دانشجویان با آن دست و پنجه نرم می کنند، مشکلات مالی است.

به ویژه دانشجویانی که فعالیت های پژوهشی و آزمایشگاهی دارند، زیرا مواد آزمایشگاهی و دستگاه های موردنیاز گران هستند و ممکن است برخی از دستگاه های مورد نیاز در دانشگاه وجود نداشته باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل بخشی از مشکلات دانشجویان دکتری با اجرای طرح پژوهانه

حل بخشی از مشکلات دانشجویان دکتری با اجرای طرح پژوهانه