مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 07:102021-01-25اقتصادي

چه کسانی گاز رایگان دریافت می کنند؟


مدیرعامل شرکت گاز لرستان مشمولین گازبهای رایگان را اعلام کرد.

- مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: مشترکینی که کمتر از 200 مترمکعب گاز مصرف کنند از 15 فروردین 99 تا 15 فروردین 1400، تعرفه گازبهای آن ها به صورت مجانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، کرم گودرزی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به این که ما دومین دارنده منابع گاز طبیعی در دنیا هستیم، اظهار کرد: اما به این معنا نیست که هرطور خواستیم مصرف کنیم بلکه باید درست مصرف کنیم، چون نه با فرهنگ ما و نه با آموزه های دینی ما پُرمصرفی و بدمصرفی سازگار نیست، ما باید خوب مصرف کنیم.

وی با اشاره به اقداماتی که در شرکت ملی گاز ایران انجام شده، عنوان کرد: دولت صرفه جویی را از خودش شروع کرده، در بخشنامه ای که معاون اول رییس جمهور به دستگاه های اجرایی ابلاغ کردند نکات جالبی وجود دارد که از نظر اجرایی نیز بسیار ساده است، در این بخشنامه آمده که دستگاه های اجرایی باید دمای رفاه را رعات کرده و بین 18 تا 21 درجه نگه دارند.

گودرزی با اشاره به شیوع ویروس کووید 19 و شایعاتی که در بین مردم رواج دارد بمنی بر باز گذاشتن پنجره اتاق، عنوان کرد: تا الان از یک صاحب نظر نشنیدم که پنجره را باز کنید کویید 19 نمی گیرید بلکه این امر باعث اتلاف انرژی بیشتر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی گاز رایگان دریافت می کنند؟

چه کسانی گاز رایگان دریافت می کنند؟