مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 07:052021-01-25سياسي

نباید بگذاریم در واگذاری زمین به ایثارگران حقی از کسی ضایع شود


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با اشاره به اهتمام بنیاد شهید برای واگذاری زمین به ایثارگران بر اساس امتیازات آنها، گفت: - ایسنا/کرمانشاه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با اشاره به اهتمام بنیاد شهید برای واگذاری زمین به ایثارگران بر اساس امتیازات آنها، گفت: نباید بگذاریم در واگذاری زمین به ایثارگران حقی از کسی ضایع شود.

حجت الاسلام هادی عسگری در دومین نشست کارگروه مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه که به منظور بررسی نحوه واگذاری زمین های ایثارگران شهرستان کرمانشاه برگزار شد، خدمتگزاری به ایثارگران را توفیقی بزرگ برای خادمین شهدا عنوان کرد و افزود: اعطای زمین به ایثارگران باقی مانده استان فرصتی مغتنم و گام بزرگ بنیاد شهید در ارائه خدمت و تأمین مسکن ایثارگران است.

مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: همکاران ما باید بگونه ای عمل کنند که در واگذاری زمین ها به ایثارگران خدای ناکرده حقی از هیچ ایثارگری ضایع نشده و تمامی امور واگذاری بر اساس شاخص و امتیازات مشخص ایثارگران صورت گیرد.

عسگری در بخش دیگری از سخنان خود به تکریم ارباب رجوع و ارتباط مناسب با جامعه ایثارگری اشاره کرد و افزود: امروز ایثارگران ما بیش از هر چیز به یک گوشی شنوا و درد آشنا نیاز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید بگذاریم در واگذاری زمین به ایثارگران حقی از کسی ضایع شود

نباید بگذاریم در واگذاری زمین به ایثارگران حقی از کسی ضایع شود