مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 07:052021-01-25اقتصادي

400 بسته معیشتی دیگر برای کارگران ساختمانی فصلی توزیع می شود


انجمن کارگران ساختمانی استان قم، با توزیع 400 بسته معیشتی دیگر در بین کارگران ساختمانی و فصلی این استان، تعداد سبدهای کالای توزیعی خود، از ابتدای شیوع کرونا را به عدد 14هزار رساند.

- ایسنا/قم انجمن کارگران ساختمانی استان قم، با توزیع 400 بسته معیشتی دیگر در بین کارگران ساختمانی و فصلی این استان، تعداد سبدهای کالای توزیعی خود، از ابتدای شیوع کرونا را به عدد 14هزار رساند.

مراسم آماده سازی و بسته بندی 400 سبدکالای حمایتی ویژه ایام کرونا، به منظور توزیع در میان کارگران ساختمانی و فصلی شهر قم که از شرایط ناشی از شیوع کرونا و کمبود کار، دچار ضررهای مادی شده اند، شب گذشته و با حضور اعضای هیئت مدیره انجمن های کارگران ساختمانی استان قم و همراهی نوجوانان بسیجی، در مسجد امام زمان(عج) میدان حافظ قم برگزار شد.

توزیع این 400 سبد کالا که ارزش تقریبی هر کدام حدود 500 هزار تومان بود به این نحو بود که اعضای انجمن کارگران ساختمانی قم، صبح روز گذشته به چند میدان شناخته شده شهر قم که محل استقرار کارگران ساختمانی شناخته می شود رفته و اقدام به توزیع 200عدد بن بین این کارگران کردند تا در ساعات بعد از اذان مغرب، به همان محل مسجد امام زمان(عج) میدان حافظ قم مراجعه کرده و با ارائه بن، سبد کالای خود را دریافت کنند؛ 200 سبد کالای دیگر هم بر اساس لیست مورد نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 بسته معیشتی دیگر برای کارگران ساختمانی فصلی توزیع می شود

400 بسته معیشتی دیگر برای کارگران ساختمانی فصلی توزیع می شود