مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 06:502021-01-25سياسي

انتقاد شدید روزنامه دولت از عنابستانی


روزنامه ایران در مورد درگیری عنابستانی با مامور راهور نوشت: «موضوع که هضم کردن آن برای بسیاری سخت بود، اینکه چگونه یک قانونگذار کشور، سرباز وظیفه ای را در حین انجام وظایف خود که در حکم اجرای همان قانون مصوب مجلس بوده مورد ضرب و شتم قرار داده است؟ آقای .

- روزنامه ایران در مورد درگیری عنابستانی با مامور راهور نوشت: موضوع که هضم کردن آن برای بسیاری سخت بود، اینکه چگونه یک قانونگذار کشور، سرباز وظیفه ای را در حین انجام وظایف خود که در حکم اجرای همان قانون مصوب مجلس بوده مورد ضرب و شتم قرار داده است؟ آقای نماینده! شهامت این است که از سرباز سیلی خورده عذرخواهی کنی،نه اینکه بر سر منتقدان فریاد بکشی به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه ایران نوشت: ماجرای سیلی زدن یک نماینده مجلس به صورت سرباز پلیس راهور همچون شوکی به جامعه ایران بود.

از همین رو رسانه ها در تحلیل این موضوع به زوایای مختلفی اشاره کردند.

از جمله این موضوع که هضم کردن آن برای بسیاری سخت بود، اینکه چگونه یک قانونگذار کشور، سرباز وظیفه ای را در حین انجام وظایف خود که در حکم اجرای همان قانون مصوب مجلس بوده مورد ضرب و شتم قرار داده است؟ و اینکه آقای عنابستانی با چه اعتماد به نفسی به خود اجازه داده بدون داشتن مجوز وارد خط ویژه شود و در حقیقت بی قانونی کند؟ با این حال به نظر می رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شدید روزنامه دولت از عنابستانی

انتقاد شدید روزنامه دولت از عنابستانی