مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 06:502021-01-25اجتماعي

وزش باد جنوبی پدیده غالب تا اواسط هفته جاری در گیلان است


مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به استقرار جوی پایدار در استان، گفت: وزش باد جنوبی و یخبندان از مهم ترین پدیده های جوی تا اواسط هفته جاری در گیلان است.

- محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت جوی در استان گیلان، اظهار کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی غالباً پایدار و وجود جریانات جنوبی تا پایان هفته در منطقه است.

وی افزود: بنابراین شرایط برای افزایش دما، وزش باد جنوبی در برخی نواحی به ویژه دامنه ها و ارتفاعات فراهم شده و در مناطق جلگه ای نیز پدیده غالب بروز پدیده مه پیش بینی می شود.

دادرس همچنین ادامه داد: با توجه به کاهش دما در ساعت شب و صبح، شرایط برای بروز یخبندان تا اواسط هفته در بعضی مناطق فراهم می شود.

وی با بیان اینکه برای امروز (دوشنبه) نیز برای اکثر مناطق گیلان آسمانی صاف و نیمه ابری، همراه با مه صبحگاهی و در برخی ساعت با افزایش ابر پیش بینی شده است، گفت: دریا نیز برای امروز و فردا با موج کوتاه بوده و برای انجام فعالیت های دریانوردی و صیادی مناسب است.

مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: آسمان شهر رشت مرکز استان گیلان نیز صاف تا قسمتی ابری، یخبندان صبحگاهی و در طی روز روند افزایش نسبی دما و گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد جنوبی پدیده غالب تا اواسط هفته جاری در گیلان است

وزش باد جنوبی پدیده غالب تا اواسط هفته جاری در گیلان است