مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 06:152021-01-25سياسي

321 دستگاه پل در شهرستان های حوزه سیستان لایروبی شد


سرپرست اکیپ راهداری وحدت سیستان از اجرای عملیات لایروبی 321 دستگاه پل در شهرستان های حوزه سیستان به منظور آمادگی وقوع احتمالی سیلاب و بارندگی های زمستانه خبر داد.

- رحمت الله نارویی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: عملیات لایروبی 321 دستگاه پل در شهرستان های زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز به منظور آمادگی وقوع احتمالی سیلاب و بارندگی های زمستانه در 10 ماهه سال جاری توسط نیروهای راهداری انجام شده است.

سرپرست اکیپ راهداری وحدت سیستان افزود: راهداران این اکیپ تحت تأثیر شرایط آب و هوایی منطقه ناشی از طوفان های پی در پی در این مدت اقدام به جمع آوری 35 هزار و 122 متر مکعب ماسه بادی از سطح محورهای مواصلاتی و پل ها کردند وی روکش آسفالت حدود 17 کیلومتر از راه های ارتباطی، نصب و ترمیم 604 متر گاردریل، مونتاژ 106 متر مربع تابلو و علائم اطلاعاتی، لکه گیری 5 هزار و 601 متر مربع از محورها، نصب 2 هزار و 495 تابلو انتظامی، اخطاری، مسیرنما و چشم گربه ای را از دیگر اقدامات راهداران این اکیپ در 10 ماهه سال جاری عنوان کرد.

سرپرست اکیپ راهداری وحدت سیستان افزود: همچنین نیروهای این اکیپ در راستای ایمن سازی و بهسازی محورها به منظور تردد روان کاربران جاده ای و کاهش تصادفات اقدام به تسطیح و رگلاژ حدود 2 هزار کیلومتر از محورهای شنی و خاکی منطقه، اصلاح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

321 دستگاه پل در شهرستان های حوزه سیستان لایروبی شد

321 دستگاه پل در شهرستان های حوزه سیستان لایروبی شد