مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 بهمن 1399 ساعت 02:452021-01-24ورزشي

داستان تهیه دارو از دبی برای مهرداد میناوند چه بود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، بهنام ابوالقاسم پور بازیکن اسبق تیم ملی و پرسپولیس فوتبال ایران که این روزها حضور مستمری در بیمارستان لاله دارد، - پیشکسوت باشگاه پرسپولیس شایعه تهیه دارو از امارات برای مهرداد میناوند را تکذیب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، بهنام ابوالقاسم پور بازیکن اسبق تیم ملی و پرسپولیس فوتبال ایران که این روزها حضور مستمری در بیمارستان لاله دارد، درباره خبر ارسال داروی نایاب از امارات توسط علی کریمی برای مهرداد میناوند اظهارداشت: این حرف و خبر صد در صد دروغ و به طنز شبیه است، چرا که پزشکان و متخصصان ایرانی در میان جهان حتی در مقایسه با کشورهای پیشرفته سرآمد هستند.

وی ادامه داد: دریافت دارو از کشورهای حوزه خلیج فارس به شوخی بیشتر شبیه است و این موضوع را تکذیب می کنم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: به حول و قوه پروردگار و با دعای خیر مردم مهربان و همچنین تلاش پزشکان متخصص و نام آور ایرانی از جمله دکتر هاشمیان و دکتر لطفی که کسوت و آوازه جهانی دارند، انشاالله حال مهرداد عزیز بهتر خواهد شد.

وی افزود: با صحبتی که با علی کریمی داشتم، علی نیز این شایعه را رد کرد و ابراز امیدواری کرد که حال علی انصاریان و مهرداد میناوند با دعای خیر مردم رو به بهبود برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان تهیه دارو از دبی برای مهرداد میناوند چه بود؟

داستان تهیه دارو از دبی برای مهرداد میناوند چه بود؟