مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 23:202021-01-24ورزشي

یونایتد 3- 2 لیورپول؛ امضای برونو پای حذف تیم کلوپ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، منچستریونایتد و لیورپول که چند روز پیش در چهارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر رفته بودند، - منچستر یونایتد موفق شد در یک بازی زیبا با نتیجه 3-2 لیورپول را شکست داد و راهی مرحله بعدی FA CUP صعود کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، منچستریونایتد و لیورپول که چند روز پیش در چهارچوب رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر رفته بودند، امشب یک مرتبه دیگر و این بار در دور چهارم FA CUP رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در نهایت با نتیجه 3-2 به سود شیاطین سرخ صعود پایان یافت.

منچستریونایتد کار را بهتر آغاز کرد و در لحظات ابتدایی می توانست توسط میسون گرینوود به گل اول دست پیدا کند اما ضربه این بازیکن در زاویه بسته توسط آلیسون بکر بازگردانده شد.

در ادامه لیورپول کار را به تعادل کشاند و در دقیقه 18 به گل اول دست یافت.

محمد صلاح روی پاس روبرتو فیرمینو در مصافی تک به تک با دروازه منچستریونایتد با یک ضربه چیپ فوق العاده دین هندرسون را مغلوب کرد تا نتیجه 1-0 شود.

منچستریونایتد خیلی زود توانست گل خورده را جبران کند.

پاس فوق العاده مارکوس راشفورد باعث شد میسون گرینوود در مصافی تقریباً تک به تک با دروازه لیورپول قرار گیرد و با یک ضربه فوق العاده نتیجه را به 1-1 تغییر دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یونایتد 3- 2 لیورپول؛ امضای برونو پای حذف تیم کلوپ

یونایتد 3- 2 لیورپول؛ امضای برونو پای حذف تیم کلوپ