مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 22:352021-01-24بين الملل

کتائب حزب الله: عاملان کشتار های عراق، آمریکا، عربستان و اسراییل هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مسئول امنیتی کتائب حزب الله عراق از شاخه های سازمان الحشد الشعبی عراق از عملیات روز شنبه یک گروه مقاومت عراق در حمله پهپادی به عربستان سعودی تمجید کرد.

- مسئول امنیتی گروه کتائب حزب الله عراق تاکید کرد آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی عاملان کشتار های این روز ها در عراق هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، مسئول امنیتی کتائب حزب الله عراق از شاخه های سازمان الحشد الشعبی عراق از عملیات روز شنبه یک گروه مقاومت عراق در حمله پهپادی به عربستان سعودی تمجید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری صابرین نیوز، ابوعلی العسکری مسئول امنیتی کتائب حزب الله عراق در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: یازده ستاره الحشد الشعبی روز شنبه درخشیدند و آسمان وطن را روشن کردند و ما این ضایعه را به خودمان تسلیت می گوییم، در حالی که آنها شادمانند.

او افزود: ما بار دیگر تاکید می کنیم که تصمیم قتل و کشتار جمعی، صهیونیستی-آمریکایی-سعودی است و انتقام را باید به شکل پاسخ دادن به منبع و سرچشمه آتش و نه طرف های آن انجام داد.

العسکری تاکید کرد: به این مناسبت ما دست فرزندان شبه جزیره عرب را می فشاریم (گروه ألویه الوعد الحق، تیپ های وعده حق) و حمله به لانه بن سلمان را تبریک می گوییم؛ کما اینکه به برادران مجاهد خود در عر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتائب حزب الله: عاملان کشتار های عراق، آمریکا، عربستان و اسراییل هستند

کتائب حزب الله: عاملان کشتار های عراق، آمریکا، عربستان و اسراییل هستند