مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 22:152021-01-24اقتصادي

شناسایی 1.8 میلیون واحد مسکونی خالی


بالغ بر یک میلیون و 800 هزار واحد مسکونی متعلق به افرادی که بیش از یک واحد مسکونی دارند، شناسایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، محمد اسلامی در گفتگو با رادیو اقتصاد درباره آخرین وضعیت شناسایی خانه های خالی از طریق سامانه املاک و اسکان گفت: بالغ بر یک میلیون و 800 هزار واحد مسکونی متعلق به افرادی که بیش از یک واحد مسکونی دارند، شناسایی شده و برای مالکان یک میلیون و 300 هزار واحد پیامک خود اظهاری ارسال شده است.

وزیر راه و شهرسازی ضمن اشاره به شناسایی خانه های خالی از تقاطع گیری بانک های اطلاعاتی افزود: مالکانی که پیامک خود اظهاری دریافت کرده اند، می توانند بدون مراجعه حضوری و با مراجعه به سامانه املاک و اسکان، وضعیت املاک مازادشان را با شواهد درخواستی سامانه مشخص کنند.

حین بررسی هویت مالکان مشخص شد، فردی مالک 600 واحد مسکونی است که در این خصوص مستندات لازم به سازمان امور مالیاتی ارائه شده است.

اسلامی با اشاره به ضرورت عرضه واحد های مسکونی خالی به بازار در مقطع کنونی اظهار داشت: با اضافه شدن خانه های خالی به طرف عرضه در بازار مسکن، تعادل بهتری به این بازار بخشیده می شود.

بنابراین، وزارت راه و شهرسازی به واسطه پایداری شاخص های کلان اقتصادی در مقطع کنونی، خواستار تحرک بیشتر سازمان امور مالیاتی برای عملیاتی شدن اخذ مالیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 1.8 میلیون واحد مسکونی خالی

شناسایی 1.8 میلیون واحد مسکونی خالی