مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 21:552021-01-24سياسي

دستگاه قضا در رسیدگی به پرونده های کلان با جسارت بیشتر عمل کند


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان با تاکید بر جسارت بیشتر دستگاه قضا در رسیدگی به برخی پرونده های کلان استان، گفت: ضمن رعایت قانون، - باید ریسک پذیر باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر امور اهل سنت سیستان و بلوچستان بیان داشت: نتیجه هوشمندی و دقت در رسیدگی به پرونده ها، قضاوت های درست و عادلانه است.

امام جمعه زاهدان با اشاره به تهدیدها و تطمیع های در معرض دست اندرکاران دستگاه قضا، خواستار تحفظ بر سلامت مجموعه شد و این کار را از جهات مختلف حائز اهمیت دانست و گفت: تقویت تعهد دینی، فرهنگ سازی و افزایش انگیزه بین کارکنان و همچنین نظارت، بازرسی و حفاظت از مجموعه از جمله اقدامات مهم در این زمینه است.

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با تاکید بر جسارت و قوت بیشتر در رسیدگی به برخی پرونده های کلان، بیان کرد: ضمن رعایت قانون، ریسک پذیر باشیم تا به نتیجه مطلوب برسیم که در غیر این صورت فساد دامنگیر خواهد شد.

آیت الله محامی گفت: پیشگیری تا زمانی که فساد به حد بالایی نرسیده مؤثر است و اگر فساد به آن حد رسید باید برخورد سریع و مجازات قاطعانه در دستور کار قرار گیرد و در ادامه نیز اطلاع رسانی شود تا برای متخلفان دیگر بازدارنده باشد.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان تصریح کرد: گاهی در مرحله دادسرا نیز برخی موارد نیاز به اطلاع رسانی دارد تا فضای عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضا در رسیدگی به پرونده های کلان با جسارت بیشتر عمل کند

دستگاه قضا در رسیدگی به پرونده های کلان با جسارت بیشتر عمل کند