مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 21:452021-01-24اقتصادي

ذخایر معادن طلای کشف شده سیستان و بلوچستان به 38 تن رسید


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: مجموع ذخایر طلای کشف شده این استان با آغاز عملیات اکتشافی در محدوده «خارستان- بیدستر» از 13 تن به 38 تن رسیده است.

- زاهدان - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: مجموع ذخایر طلای کشف شده این استان با آغاز عملیات اکتشافی در محدوده خارستان- بیدستر از 13 تن به 38 تن رسیده است.

داوود شهرکی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: ذخایر معدنی یکی از مهمترین مزیت های سیستان و بلوچستان است که خوشبختانه با اقدامات انجام شده طی سال های اخیر در زمینه معادن شاهد رشد و توسعه بسیار خوبی در این استان بوده ایم.

وی با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان دارای معادن غنی طلا در مناطق مختلف است، افزود: محدوده خارستان- بیدستر یکی از این معادن است که در شهرستان به زودی به مرحله بهره برداری می رسد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه میزان طلای قابل استحصال در این محدوده معدنی معادل 25 تن است، ادامه داد: با کشف این ذخیره مجموع ذخایر کشف شده استان سیستان و بلوچستان از 13 تن به 38 تن رسیده است.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم سال آینده معادن دیگری هم که مطالعات آن در سطح استان سیستان و بلوچستان انجام شده به نتیجه برسد، تصریح کرد: سایر معادن فلزی نیز در استان ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخایر معادن طلای کشف شده سیستان و بلوچستان به 38 تن رسید

ذخایر معادن طلای کشف شده سیستان و بلوچستان به 38 تن رسید