مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 21:152021-01-24بين الملل

از سرگیری پروازهای عراق با پروتکل های مشترک


رییس سازمان هواپیمایی کشوری از آغاز مجدد پروازهای ایران با مقاصد مختلف عراق از جمله نجف و بغداد خبر داد و گفت: ایرلاین ها می توانند با رعایت ضوابط و پروتکل های بهداشتی برای هر روزی که می خواهند مجوز پرواز این کشور را دریافت کنند.

- رییس سازمان هواپیمایی کشوری از آغاز مجدد پروازهای ایران با مقاصد مختلف عراق از جمله نجف و بغداد خبر داد و گفت: ایرلاین ها می توانند با رعایت ضوابط و پروتکل های بهداشتی برای هر روزی که می خواهند مجوز پرواز این کشور را دریافت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از شیوع ویروس کرونا در جهان و محدودیت های سفر از طرق مختلف زمینی، دریایی و هوایی، کشورهای مختلفی با مذاکره و توافق با یکدیگر پروتکل های دو و چند جانبه ای برای برقراری روابط خود به ویژه در زمینه پروازهای مسافری کردند.

در این میان نیز ایران به غیر از چند مقصد خارجی به اکثر کشورهایی که پیش از شیوع کرونا پرواز داشت، سفرهای هوایی خود را البته با رعایت پروتکل های کرونایی از سرگرفته است.

تورج دهقان زنگنه –رییس سازمان هواپیمایی کشوری- در گفت وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت پروازهای خارجی و از سرگیری پروازهای ایران و عراق اظهار کرد: در حال حاضر به غیر از پروازهای انگلستان، ژاپن و چند مقصد آفریقایی، پروازهای ایران به همه مقاصدی که پیش از شیوع ویروس کرونا وج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سرگیری پروازهای عراق با پروتکل های مشترک

از سرگیری پروازهای عراق با پروتکل های مشترک