مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 20:552021-01-24اجتماعي

ماجرای پیچیده یک راه روستایی که باید از منطقه حفاظت شده بگذرد


دهیار روستای رپی با اشاره به مشکلات این روستای بدون راه دسترسی گفت: وقتی جاده نباشد، یعنی هیچ چیز نداریم و جاده که احداث شود، بهره مند شدن از برق، - بهداشت، مدرسه و سایر امکانات بسیار راحت تر می شود.

رمضان محبی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص مشکلات روستای رپی از توابع شهرستان اندیکا که به دلیل قرار گرفتن در منطقه حفاظت شده محیط زیست از راه دسترسی بهره مند نیست، اظهار کرد: روستای رپی با احتساب اهالی حومه آن، 60 خانوار دارد.

بیش از 40 سال از پیروزی انقلاب می گذرد و ما در این روستا هنوز از جاده، مدرسه، گاز، برق و بهداشت محروم هستیم.

وی با اشاره با ممنوعیت قطع درختان در منطقه حفاظت شده محیط زیست، افزود: برای احداث جاده، جان یک انسان مهم تر است یا قطع شدن یک درخت؟ تاکنون بر اثر فقدان راه دسترسی چندین نفر از افراد روستا که دچار بیماری بوده اند، فوت شده اند.

دهیار روستای رپی در زمینه نحوه ارتباط این روستا با دیگر مناطق بیان کرد: جاده روستای سربازار تا کوموفه که در فاصله 30 کیلومتری روستای رپی قرار دارد، خاکی است و رفت و آمد در آن بسیار مشکل است و بعد از روستای رپی حتی راه خاکی نیز وجود ندارد.

محبی تصریح کرد: وقتی جاده نباشد، یعنی هیچ چیز نداریم و جاده که احداث شود، بهره مند شدن از برق، بهداشت، مدرسه و سایر امکانات بسیار راحت تر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای پیچیده یک راه روستایی که باید از منطقه حفاظت شده بگذرد

ماجرای پیچیده یک راه روستایی که باید از منطقه حفاظت شده بگذرد