مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 20:052021-01-24اقتصادي

منازل خسارت دیده آبگرفتگی بندرامام مجدد ساخته شوند


رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: امروز از چند منطقه آسیب دیده آبگرفتگی بندرامام بازدیدی داشتیم و پیشنهاد شد منازل خسارت دیده مجدداً ساخته شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل نجار عصر امروز ضمن بازدید از مناطق خسارت دیده از آبگرفتگی بندر امام (ره)، اظهار کرد: امروز از دو سه منطقه ای که از بارش ها آسیب دیده بودند، بازدیدی صورت گرفت و پیشنهادی مطرح شد که منازل خسارت دیده مجدداً ساخته شوند.

وی افزود: در سطح کشور نقاط زیادی با شرایط مشابه و حتی بدتر از این مواجه هستند که اگر بخواهیم اقدام کنیم باید یک نسخه واحدی برای این امر پیچیده شود.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: پیشنهادم این است که در تهران جلسه ای با مسئولان مربوطه برگزار و یک طرح جامع در این زمینه تدوین شود که بر اساس آن بتوان فکر اساسی تری برای این امر اتخاذ بشود.

معاون وزیر کشور گفت: عدد قابل توجهی در تعمیرات و در نوسازی منازل آسیب دیده از رواناب های اخیر پیشنهاد شد و مصوبه آن را نیز گرفته شد و اقدام های لازم را نیز دنبال خواهیم کرد.

نجار بیان کرد: در این طرح جامع صرف نظر از بحث مالکیت زمین که قابل حل است، موضوعاتی همچون راه ها و سیستم فاضلاب باید دیده شود و به مطالعه کلی نیاز است تا کار اساسی تری در این زمینه انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منازل خسارت دیده آبگرفتگی بندرامام مجدد ساخته شوند

منازل خسارت دیده آبگرفتگی بندرامام مجدد ساخته شوند