مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 19:052021-01-24اجتماعي

شکل گیری جامعه آینده در گرو اقدامات موثر شوراهای آموزش وپرورش است


معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به کسب رتبه نخست شورای آموزش وپرورش استان تهران در کشور گفت: شکل گیری جامعه آینده در گرو اقدامات موثر شوراهای آموزش و پرورش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهریار فولادوند عصر یکشنبه در دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان تهران که در محل استانداری تهران برگزار شد با اشاره به اینکه شوراهای آموزش و پرورش استان تهران امسال در کشور رتبه نخست کسب کرده اند، اظهار داشت: شکل گیری جامعه آینده در گرو اقدامات اثر گذار در شوراهای آموزش و پرورش است.

فولادوند با بیان اینکه نظام بندی و ساختار آموزش و پرورش بسیار پیچیده است گفت: شوراها بازوان قدرتمند تحقق مأموریت های مجموعه آموزش و پرورش محسوب می شوند و در این راستا رسالت خطیر تربیت نیروی انسانی به عهده آموزش و پرورش است که بزرگترین داشته هر کشوری بوده و هر چه آموزش و پرورش کشورمان بهتر عمل کند و رویکرد بهتر اتخاذ کند نیروی انسانی بهتری در آینده خواهیم داشت.

رییس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی بیان داشت: از یک سو این شورا تلاش می کند مردم را در جریان آموزش مشارکت دهد و از طرف دیگر بر نظارت مردم تأثر دارد و تسهیلگری وظایف آموزش و پرورش را به عهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکل گیری جامعه آینده در گرو اقدامات موثر شوراهای آموزش وپرورش است

شکل گیری جامعه آینده در گرو اقدامات موثر شوراهای آموزش وپرورش است