مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 18:152021-01-24ورزشي

ستاره مورد علاقه یحیی در آستانه حضور در پرسپویس+عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فرشاد فرجی بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو که پیش از این در ابتدای فصل مورد توجه یحیی گلمحمدی قرار گرفته بود و خودش هم تمایل زیادی به پیوستن به این تیم داشت بار دیگر مورد نظر یحیی گلمحمدی قرار گرفته است.

- مشکل مالی شهرخودرو احتمال پیوستن فرجی به پرسپولیس را قوت بخشید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فرشاد فرجی بازیکن تیم فوتبال شهرخودرو که پیش از این در ابتدای فصل مورد توجه یحیی گلمحمدی قرار گرفته بود و خودش هم تمایل زیادی به پیوستن به این تیم داشت بار دیگر مورد نظر یحیی گلمحمدی قرار گرفته است.

در ابتدای فصل این بازیکن تا آستانه پرسپولیسی شدن پیش رفته بود اما مهدی رحمتی اجازه جدایی این بازیکن را نداد اما اکنون در نیم فصل رقابت های لیگ برتر باشگاه شهرخودرو با مشکل مالی دست و پنجه نرم میکند و این باشگاه قصد دارد با فروش بازیکن های کلیدی مشکل خود را رفع کند.

به نظر میرسد با وجود کمبود بازیکن در پست تخصصی فرجی پیوستن این بازیکن به این تیم رنگ و بوی حقیقت به خود بگیرد،البته قطعا باشگاه پرسپولیس باید مبلغ مناسبی را برای دریافت رضایت نامه فرجی به باشگاه شهرخودرو بدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاره مورد علاقه یحیی در آستانه حضور در پرسپویس+عکس

ستاره مورد علاقه یحیی در آستانه حضور در پرسپویس+عکس