مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 17:502021-01-24اجتماعي

احتمال سقو ط بهمن در کوهستانی های مازندران


طی روزهای آینده شاهد هوای گرم هستیم که این موضوع موجب ذوب شدن آب در ارتفاعات و جاری شدن آن به صورت روان آب خواهد شد که در نتیجه احتمال سقوط بهمن در کوهستان های استان وجود دارد.

- سیدمحمدرضا رضوی امروز درباره سامانه بارشی طی روزهای گذشته مهمان آسمان مازندران بود، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: شاهد بارش های خوبی در استان بودیم که موضوع مهم این بود خسارتی در برنداشت و تنها وزش بادهای شدید موجب بروز خسارت شد.

وی افزود: در ارتباط با خسارت سرما چون سرما به زیر سه درجه زیر صفر رسید و بیش از چند ساعت دوام نداشت خسارت گسترده نبوده است.

مدیرکل هواشناسی مازندران تصریح کرد: مشکلی که در حال حاضر نگرانی هایی به دنبال داشته این بوده که بعد از هر بار نفوذ سامانه بارشی شاهد افزیش محسوس دما و درنتیجه ذوب برف در ارتفاعات استان هستیم؛ درحالی که این برف ها باید در بهار هر سال ذوب شوند ولی در حال حاضر به صورت روان آب هدر می روند.

این مسؤول ادامه داد: طی روزهای آینده شاهد هوای گرم هستیم که این موضوع موجب ذوب شدن آب در ارتفاعات و جاری شدن آن به صورت روان آب خواهد شد که در نتیجه احتمال سقوط بهمن در کوهستان های استان وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال سقو ط بهمن در کوهستانی های مازندران

احتمال سقو ط بهمن در کوهستانی های مازندران