مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 17:402021-01-24بين الملل

چهره شاخ به سر در حمله به کنگره: ترامپ گولم زد!


وکیل جنسلی یکی از چهره های جنجالی حمله به کنگره به نقل از وی گفت: «او بسیار بسیار پشیمان است، نه فقط به این دلیل که فریب رییس جمهور را خورد بلکه به این دلیل که چنین فریبی او را در موقعیتی قرار داد که تصمیمی گرفت که نباید آن را اتخاذ می کرد».

- وکیل جنسلی یکی از چهره های جنجالی حمله به کنگره به نقل از وی گفت: او بسیار بسیار پشیمان است، نه فقط به این دلیل که فریب رییس جمهور را خورد بلکه به این دلیل که چنین فریبی او را در موقعیتی قرار داد که تصمیمی گرفت که نباید آن را اتخاذ می کرد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وکیل یکی از چهره های جنجالی حمله به کنگره گفت، او پشیمان است که فریب حرف های رییس جمهور سابق آمریکا را خورد و دست به این اقدام زد.

آنتونی چنسلی از چهره های جنجالی حمله اخیر به کنگره آمریکا گفته است، فریب دونالد ترامپ رییس جمهور سابق این کشور را خورده بود.

به نوشته پایگاه خبری هیل ، وکیل جنسلی به نقل از این عامل حمله به کنگره گفت: او بسیار بسیار پشیمان است، نه فقط به این دلیل که فریب رییس جمهور را خورد بلکه به این دلیل که چنین فریبی او را در موقعیتی قرار داد که تصمیمی گرفت که نباید آن را اتخاذ می کرد .

این وکیل آمریکایی افزود: بیایید این نوار را دوباره پخش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهره شاخ به سر در حمله به کنگره: ترامپ گولم زد!

چهره شاخ به سر در حمله به کنگره: ترامپ گولم زد!