مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 16:352021-01-24بين الملل

توصیه امنیتی حکیم و تاکید بر سیاست غافلگیر کردن تروریست های داعشی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از دفتر اطلاع رسانی جریان حکمت ملی عراق، سید عمار حکیم ، رهبر جریان حکمت ملی و ائتلاف عراقیون به شهادت رسیدن و زخمی شدن شماری از رزمندگان الحشد الشعبی از جمله فرمانده تیپ سوم لشکر 22 در مقابله با حمله بقایای گروه .

- رهبر جریان حکمت ملی عراق ضمن تسلیت شهادت شماری از رزمندگان حشد شعبی بر لزوم رفع شکاف های امنیتی و در پیش گرفتن سیاست حملات پیش دستانه علیه مخفیگاه های تروریست های تحت پیگرد و فراری داعشی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از دفتر اطلاع رسانی جریان حکمت ملی عراق، سید عمار حکیم ، رهبر جریان حکمت ملی و ائتلاف عراقیون به شهادت رسیدن و زخمی شدن شماری از رزمندگان الحشد الشعبی از جمله فرمانده تیپ سوم لشکر 22 در مقابله با حمله بقایای گروه تروریستی داعش در شرق استان صلاح الدین را عمیقا تسلیت گفت.

حکیم ضمن ابراز همدردی با خانواده های شهدای این حادثه تروریستی و طلب مغفرت و رحمت واسعه الهی برای آنها، مجددا بر لزوم تشدید تلاش های اطلاعاتی و کنار گذاشتن شیوه های معمول در رفع شکاف های امنیتی و در پیش گرفتن سیاست حملات پیش دستانه علیه مخفیگاه های تروریست ها و هسته های خفته آن به ویژه در مناطق ناامن تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه امنیتی حکیم و تاکید بر سیاست غافلگیر کردن تروریست های داعشی

توصیه امنیتی حکیم و تاکید بر سیاست غافلگیر کردن تروریست های داعشی