مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 16:002021-01-24بين الملل

سازمان ملل: اسراییل ظرف 2 هفته 24 منزل متعلق به فلسطینی ها را تخریب کرد


دفتر هماهنگی امور انسانی سازمان ملل در گزارش جدید خود اعلام کرد که مقامات رژیم اشغالگر 24 ساختمان متعلق به فلسطینی ها را در بخش های مختلف منطقه موسوم به (ج) تخریب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دفتر هماهنگی امور انسانی سازمان ملل(اوچا) در گزارش جدید خود اعلام کرد که مقامات رژیم اشغالگر 24 ساختمان متعلق به فلسطینی ها را در بخش های مختلف منطقه موسوم به (ج) تخریب کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه فرامنطقه ای القدس العربی ، اوچا آورده است که رژیم صهیونیستی طی دو هفته اخیر 24 منزل مسکونی فلسطینی ها را به بهانه نداشتن مجوز ساخت تخریب کرده که این امر منجر به آوارگی 34 شهروند فلسطینی و آسیب رسیدن به 70 نفر دیگر شده است.

در این گزارش آمده است: 10 باب از این ساختمان های مورد هدف رژیم صهیونیستی در شهرک بیت اکسا در قدس اشغالی واقع شده که به آوارگی 27 نفر منجر شد و نیمی از آنها کودک هستند و چهار باب از این ساختمان ها به عنوان کمک های بشردوستانه به فلسطینی ها ارائه شده بود.

بر اساس این گزارش بین المللی، یک ساختمان قدیمی متعلق به یک خانواده هفت نفره در منطقه خربه فراسین در شهر جنین نیز توسط مسئولین رژیم صهیونیستی و به بهانه اینکه در یک منطقه باستانی واقع شده است، تخریب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل: اسراییل ظرف 2 هفته 24 منزل متعلق به فلسطینی ها را تخریب کرد

سازمان ملل: اسراییل ظرف 2 هفته 24 منزل متعلق به فلسطینی ها را تخریب کرد