مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 15:502021-01-24سياسي

جسارت و قوت بیشتر دستگاه قضا در رسیدگی به پروندهای کلان سیستان وبلوچستان


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان با تاکید بر جسارت و قوت بیشتر در رسیدگی به برخی پرونده های کلان، بیان کرد: ضمن رعایت قانون، ریسک پذیر باشیم و در غیر این صورت فساد دامنگیر خواهد شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان با تاکید بر جسارت و قوت بیشتر در رسیدگی به برخی پرونده های کلان، بیان کرد: ضمن رعایت قانون، ریسک پذیر باشیم و در غیر این صورت فساد دامنگیر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی در دیدار مهدی شمس آبادی دادستان عمومی و انقلاب زاهدان، اظهار داشت: وجود زمینه های مختلف جرم از جمله قاچاق، مواد مخدر، مسائل امنیتی و غیره در سیستان وبلوچستان کار را برای دستگاه قضا سخت کرده و این مجموعه باید حساس و هوشیار عمل کند.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت بیان داشت: نتیجه هوشمندی و دقت در رسیدگی به پرونده ها، قضاوت های درست و عادلانه است.

امام جمعه زاهدان با اشاره به تهدیدها و تطمیع های در معرض دست اندرکاران دستگاه قضا، خواستار تحفظ بر سلامت مجموعه شد و این کار را از جهات مختلف حائز اهمیت دانست و گفت: تقویت تعهد دینی، فرهنگ سازی و افزایش انگیزه بین کارکنان و همچنین نظارت، بازرسی و حفاظت از مجموعه از جمله اقدامات مهم در این زمینه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جسارت و قوت بیشتر دستگاه قضا در رسیدگی به پروندهای کلان سیستان وبلوچستان

جسارت و قوت بیشتر دستگاه قضا در رسیدگی به پروندهای کلان سیستان وبلوچستان