مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 15:052021-01-24حوادث

از ابتدای پاییز تاکنون 63 نفر در شرق استان کرمان با گاز Co مسموم شدند


سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی بم از مسمومیت 63 نفر با گاز منوکسیدکربن در شرق استان از ابتدای پاییز تا کنون خبر داد.

- ایسنا/کرمان سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی بم از مسمومیت 63 نفر با گاز منوکسیدکربن در شرق استان از ابتدای پاییز تا کنون خبر داد.

فریدون علیپور در گفت و گو با ایسنا، در تشریح این خبر گفت: از ابتدای پاییز تاکنون 63 مورد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن داشتیم که از این تعداد 32 نفر مرد و 31 نفر زن بوده اند.

وی سن 18 نفر از آنها را کمتر از 14 سال اعلام کرد و افزود: از 63 نفر مسموم، 17نفر آنها به بیمارستان منتقل شده اند و 46 نفر در محل حادثه مداوا شده اند و خوشبختانه تاکنون در این زمینه فوتی نداشته ایم.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی توصیه کرد: در صورتی که از وسایل گرمایشی استفاده می کنید و خود یا اطرافیان شما دچار سردرد، تهوع، مشکلات تنفسی، سرگیجه، اختلال هوشیاری شدید، سریعا محل را ترک کرده و به اطرافیان جهت خروج از محیط کمک کنید و در صورت شدت علائم از سازمان های امدادی درخواست کمک کنید.

وی بیان کرد: با توجه به سرد شدن هوا و استفاده همشهریان از وسایل گرمایشی، جهت جلو گیری و پیشگیری از مسمومیت با گاز CO لازم است که از وسایل گرمایشی استاندارد استفاده شود و از باز بودن لوله بخاری و تهویه مناسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ابتدای پاییز تاکنون 63 نفر در شرق استان کرمان با گاز Co مسموم شدند

از ابتدای پاییز تاکنون 63 نفر در شرق استان کرمان با گاز Co مسموم شدند