مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 15:002021-01-24پزشكي

جزییات آزمون دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور / ثبت نام از 27 بهمن


دانش آموختگان باید در زمان تعیین شده، نسبت به نام نویسی اینترنتی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی sanjeshp.

ir اقدام کنند.

- بیستمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور جمعه 15 اسفند 99 برگزار می شود و داوطلبان شرکت در این آزمون می توانند از 27 بهمن نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داوطلبان باید پیش از نام نویسی اینترنتی، نسبت به تشکیل پرونده در مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت، اقدام کنند و فقط افرادی که توسط مرکز خدمات آموزشی معرفی شده باشند، واجد شرایط نام نویسی اینترنتی و شرکت در آزمون ارزشیابی هستند.

مدارک مورد نیاز برای تشکیل پرونده در مرکز خدمات آموزشی شامل اصل و کپی مدارک تحصیلی دریافتی از دانشگاه محل تحصیل، شامل مدرک نهایی و ریز نمرات کلیه مقاطع تحصیلی که صحت صدور و تعلق آن، به تصدیق و تأیید و مهر و امضای شعبه امور دانشجویی نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در کشور مربوطه و تأیید وزارت امور خارجه در تهران رسیده باشد، است.

همچنین اصل و کپی کلیه سوابق تحصیلی قبلی در ایران (مدرک پیش نیاز بر اساس مدرک اخذ شده در خارج از کشور، اعم از دکتری، فوق لیسانس، لیسانس، دیپلم، پیش دانشگاهی و .

)، اصل و کپی شناسنامه، اصل و کپی کارت ملی، اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت (ویژه آقایان)، اصل و کپی گذرنامه های جدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات آزمون دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور / ثبت نام از 27 بهمن

جزییات آزمون دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور / ثبت نام از 27 بهمن