مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 14:402021-01-24اقتصادي

تابش: قیمت مرغ تا 24 ساعت دیگر کاهش می یابد


رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ضمن برشمردن دلایل افزایش قیمت مرغ از روز شنبه (4 بهمن) وعده داد که تا 24 ساعت آینده قیمت مرغ دوباره به نرخ مصوب، - رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ضمن برشمردن دلایل افزایش قیمت مرغ از روز شنبه (4 بهمن) وعده داد که تا 24 ساعت آینده قیمت مرغ دوباره به نرخ مصوب، یعنی 20 هزار و 400 تومان بازگردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس تابش در یک برنامه تلویزیونی از افزایش 200 تا 300 تومانی قیمت مرغ زنده در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: علت عمده آن عدم عرضه بود که این موضوع روز گذشته به صورت حضوری در میدان بهمن تهران بررسی شد.

علت دیگر بارندگی های اخیر و همچنین جمع آوری مرغ از سوی شرکت پشتیبانی امور دام بود که بر اساس توافقهای اخیر شرکت پشتیبانی امور دام، دیگر مرغی برای ذخایر جمع آوری نمی کند تا قیمت متعادل شود و به نرخ مصوب برسد.

این مقام مسئول همچنین تاکید کرد که اگر طی 24 ساعت آینده قیمت مرغ به نرخ مصوب برنگردد، شرکت پشتیبانی امور دام نسبت به توزیع مرغ در بین مصرف کنندگان اقدام می کند تا عرضه به اندازه تقاضا برسد.

وی افزود: برنامه ریزی ما 130 میلیون قطعه جوجه ریزی برای ایام پایان سال است و از طرف دیگر معاونان وزارت جهاد کشاورزی صراحتاً اعلام کردند 100 درصد نهاده را به تولید کنندگان تحویل می دهند؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابش: قیمت مرغ تا 24 ساعت دیگر کاهش می یابد

تابش: قیمت مرغ تا 24 ساعت دیگر کاهش می یابد