مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 14:202021-01-24پزشكي

ثبت اختراع و تولید سه محصول مرتبط با آلرژی کودکان در بیمارستان اکبر مشهد


رییس بخش آلرژی و ایمونولوژی بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از ثبت اختراع و به تولید رسیدن سه محصول مرتبط با آلرژی کودکان خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس بخش آلرژی و ایمونولوژی بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکبر از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از ثبت اختراع و به تولید رسیدن سه محصول مرتبط با آلرژی کودکان خبر داد.

دکتر حمید آهنچیان با اشاره به اینکه این محصولات شامل دمیار انگیزشی جهت کودکان مبتلا به آسم، شربت گیاهی زد-کاف جهت درمان سرفه در کودکان مبتلا به آسم و تولید پماد پروبیوتیک جهت درمان آلرژی پوستی بیماران مبتلا به درماتیت آتوپیک است، اظهار کرد: این محصولات حاصل طرح های پژوهشی کاربردی و پایان نامه های دانشجویی و دستیاری بوده که با توجه به کارایی مناسب مراحل ثبت اختراع و سپس تولید خود را در شرکت های دانش بنیان طی کرده و به زودی در دسترس عموم قرار خواهند گرفت.

این فوق تخصص آلرژی و ایمنی شناسی بالینی با بیان اینکه دمیار وسیله ای است که در بیماران مبتلا به آسم موجب کمک به استفاده مناسب از اسپری های تنفسی میشود، عنوان کرد: دمیار انگیزشی طراحی خاصی دارد که موجب افزایش انگیزه و تشویق کودکان آسماتیک به استفاده از این نوع دمیار می شود علاوه براین استفاده مناسب از اسپری ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت اختراع و تولید سه محصول مرتبط با آلرژی کودکان در بیمارستان اکبر مشهد

ثبت اختراع و تولید سه محصول مرتبط با آلرژی کودکان در بیمارستان اکبر مشهد