مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 14:152021-01-24سياسي

پیشنهادات برون رفت هپکو از مشکلات


شورای ائتلاف انقلاب اسلامی استان مرکزی راهکارهای به حرکت درآمدن چرخ تولید در شرکت هپکو در سال جهش تولید را به اعضاء کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در طی یک نامه پیشنهاد و ابراز امیدواری کرد پیشنهادات مطرح شده در جلسه کمیسیون صنایع و معادن به تصویب برسد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، شورای ائتلاف انقلاب اسلامی استان مرکزی در نامه ای خطاب به اعضاء کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی راهکارهای به حرکت درآمدن چرخ تولید در شرکت هپکو در سال جهش تولید را به اعضاء کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در طی یک نامه پیشنهاد و ابراز امیدواری کرد پیشنهادات مطرح شده در جلسه کمیسیون صنایع و معادن به تصویب برسد.

در این نامه آمده است: مدت هاست که مشکلات شرکت هپکو و راهکارهای نجات این ابر شرکت تولیدکننده ماشین آلات راهسازی در دستور کار مسوولین و مدیران حوزه صنعت  است و هر از چند گاهی نیز با اخباری نظیر واگذاری شرکت، پرداخت حقوق، واگذاری قرارداد و.

این نوید در دل پرسنل شرکت زنده می شود که این شرکت بتواند با بازگشت به تولید ناب خویش که همانا تولید ماشین آلات راهسازی و معدنی است هم به صنعت کشور کمک کند و هم از دل تولید، حقوق پرسنل خویش را پرداخت کند، اما متاسفانه به دلیل عدم ریشه یابی مشکلات، راه اندازی این صنعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهادات برون رفت هپکو از مشکلات

پیشنهادات برون رفت هپکو از مشکلات