مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 13:452021-01-24سياسي

تشریح ویژه برنامه 26 کارگروه گرامیداشت دهه فجر در فارس


26 کارگروه در استان فارس در راستای گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در سال 99 نسبت به تشریح برنامه های خود اقدام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بعد از ظهر یک شنبه و با حضور آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز و جمع کثیری از مدیران دستگاه های اجرایی ویژه برنامه های گرامی داشت دهه فجر سال 99 در قالب ستاد بزرگداشت دهه فجر تشریح شد.

ایجاد امید و نشاط در دهه فجر 99 رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس در این جلسه گفت: یکی از اهدافی که در برنامه های بزرگداشت دهه فجر استان فارس ملاک فعالیت دستگاه های اجرایی است امید آفرینی و ایجاد نشاط اجتماعی است.

حجت الاسلام محمد رضایی افزود: بر خلاف تمامی فعالیت هایی که دشمنان انقلاب در راستای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته اند نظام جمهوری اسلامی ایران همواره در حال پیشروی و توسعه است.

وی افزود: از جمله شعارهای محوری که در دهه فجر سال 99 ملاک فعالیت دستگاه های اجرایی باید باشد اجرای صحیح عدالت، جهش تولید و ایجاد بالندگی در میان افراد مختلف جامعه است.

او ادامه داد: از جمله موضوعاتی که باید ملاک فعالیت دستگاه های اجرایی باشد ایجاد وحدت و یکپارچگی در جامعه است، دهه فجر انقلاب اسلامی نشان دهنده وحدت میان تمام آحاد جامعه بوده و این وحدت و یکپارچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح ویژه برنامه 26 کارگروه گرامیداشت دهه فجر در فارس

تشریح ویژه برنامه 26 کارگروه گرامیداشت دهه فجر در فارس