مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 13:402021-01-24اجتماعي

دژ باغ ویژه مادران و کودکان در منطقه 5 احداث می شود


طرحهای خوبی را به عنوان طرح های توسعه محلی و عمرانی برای محله کن در نظر گرفته شده است که طراحی و کلنگ زنی پروژه دژ باغ محله کن یکی از این طرح های توسعه محلی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمود کلهری در این باره افزود: دژباغ کن مجموعه فرهنگی اجتماعی و ورزشی برای محله کن خواهد بود که برای استفاده اهالی محله کن طراحی شده است.

این مجموعه علاوه بر اینکه کاربری های مختلف فرهنگی و اجتماعی و ورزشی برای آن در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه در طراحی دژباغ دو گروه اجتماعی کودکان و مادران مورد توجه قرار گرفته اند بیان کرد: این دژ باغ شامل فضایی برای تفریح و گذران مفید اوقات فراغت برای مادران و کودکان، انواع برنامه های فرهنگی یا ارتقای تحصیلی در کنار کاربری های ورزشی و تفریحی خواهد بود.

کلهری به سایر امکانات این مجموعه اشاره کرد و گفت: در این مجموعه علاوه بر سالن اجتماعات، کلاس ها و کارگاه های آموزشی فضای همگانی عمومی به صورت میدانگاه طراحی شده است که می تواند محل برگزاری جشنواره های محلی و فصلی و کشاورزی و سایر مراسم های ملی و مذهبی و یا بازارچه های هفتگی باشد.

شهردار منطقه 5 همچنین در جریان بازدید از پل تاریخی کن که به همراه به همراه مدیر عامل سازمان زیبا سازی صورت گرفت، بر تسریع در مرمت و احیای آثار تاریخی محله کن با حفظ کیف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دژ باغ ویژه مادران و کودکان در منطقه 5 احداث می شود

دژ باغ ویژه مادران و کودکان در منطقه 5 احداث می شود