مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 13:402021-01-24سياسي

جزییات تازه از درگیری نماینده مجلس با سرباز


سردار اشتری فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه خودروی نماینده مجلس مجوز تردد در خط ویژه را ندارد، تصریح کرد: قطعا از مامور وظیفه شناس حمایت می کنیم.

- زوایای مختلف این موضوع روشن و در حال بررسی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ فرمانده نیروی انتظامی در واکنش به ماجرای درگیری نماینده مجلس با مامور وظیفه شناس راهور ناجا گفت: قطعا از مامور وظیفه شناس حمایت می کنیم، همه در برابر قانون یکسانند و از مسئولین انتظار داریم که نسبت به قانون التزام و احترام داشته باشند.

سردار حسین اشتری در واکنش به پرونده درگیری نماینده مجلس با مامور وظیفه راهور اظهار داشت: بلافاصله پس از اینکه از این موضوع اطلاع پیدا کردیم، سریعا دستورات لازم را به معاونت حقوقی و بازرسی کل ناجا جهت بررسی موضوع و رسیدگی به آن صادر کردیم و امید است هر چه زودتر بررسی ها به نتیجه برسد.

وی افزود: حتما از مامور وظیفه شناس حمایت خواهیم کرد؛ نیروهای پلیس به صورت شبانه روز در اقصی نقاط کشور در شرایط اقلیمی مختلف اعم از سرما و گرما، انجام وظیفه می کنند و همه باید به قانون احترام بگذارند.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: قانون برای همه یکسان است و همه ملزم به اطاعت از قانون هستند و البته انتظار داریم کسانی که مسئولیت و یا جایگاهی دارند بیش از دیگران نسبت به رعایت قانون التزام داشته باشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تازه از درگیری نماینده مجلس با سرباز

جزییات تازه از درگیری نماینده مجلس با سرباز