مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 13:352021-01-24سياسي

خدمت به مردم در گرو تعامل، همراهی و هم پوشانی مدیران است


مسئولیت، کرسی خدمت به مردم است که باید در سایه تعامل، همکاری و هم پوشانی با نهادها و سازمان های همسو محقق گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، غلامعلی دهشیری در جریان دیدار با سرپرست اداره کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان یزد، انتصاب یک مدیر بومی را به فال نیک گرفت و اظهار کرد: یک مدیر توانمند باید با استفاده از خرد جمعی و جلب مشارکت حداکثری سرمایه انسانی مجموعه، در مسیر تحقق اهداف و آرمان های دستگاه متبوع خود حرکت کند.

وی ایجاد امید و جلب اعتماد مردم را مهمترین رکن مسئولیت دانست و گفت: خدمت بی منت و خالصانه به مردم، امید آفرین و اعتماد ساز است.

رییس کل دادگستری استان یزد، خلوص نیت، خدمت به مردم و تکیه بر علم و دانش را از شاخصه های مد نظر مقام معظم رهبری در تعریف مدیریت مطلوب ذکر کرد افزود: آنچه که موجب محبوبیت و موفقیت شهید سلیمانی نیز شد، همین التزام به شاخص های مدیریت مطلوب است.

دهشیری ارائه خدمت بی منت به مردم را نیازمند روحیه همکاری و انگیزه معنوی دانست و بیان کرد: مدیران باید با سامان دهی ارتباط خود با مجموعه تحت امر، سرمایه انسانی دستگاه را به سمت خدمت صادقانه و بی منت به مردم سوق دهند.

وی با بیان این که روابط عمومی هر دستگاه، حلقه ارتباط مدیران با مردم و مدیران با مجموعه تحت امر است، تصریح کرد: باید از ظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت به مردم در گرو تعامل، همراهی و هم پوشانی مدیران است

خدمت به مردم در گرو تعامل، همراهی و هم پوشانی مدیران است