مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 13:152021-01-24دانش

تاثیر بررسی برنامه های درسی در پاسخگویی به نیازهای آموزشی و مهارتی


در دویست و هفتادمین جلسه شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی علمی کاربردی عنوان شد که بررسی و تصویب برنامه های درسی این دانشگاه در پاسخگویی به نیازهای آموزشی و مهارتی نقش به سزایی داشته است.

- در جلسه شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی دانشگاه علمی کاربردی عنوان شد تاثیر بررسی برنامه های درسی در پاسخگویی به نیازهای آموزشی و مهارتی در دویست و هفتادمین جلسه شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی علمی کاربردی عنوان شد که بررسی و تصویب برنامه های درسی این دانشگاه در پاسخگویی به نیازهای آموزشی و مهارتی نقش به سزایی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با حضور دکتر محمدحسین امید رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی، معاونین ستادی، جمعی از مسئولین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ، مدیران گروه های تخصصی برنامه ریزی و جمعی از صاحب نظران و خبرگان علمی کاربردی، دویست و هفتادمین جلسه شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی علمی کاربردی این دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر ریاحی بختیاری مدیر دفتر برنامه ریزی دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن بیان موارد دستور جلسه، گزارشی از روند تدوین و بررسی دوره های کاردانی فنی صنایع نساجی- بافندگی تاری پودی و کاردانی فنی صنایع نساجی- رنگرزی و تکمیل پارچه را بیان کرد در این جلسه به تفصیل حوزه شغلی و مشاغل احصاء شده، توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر بررسی برنامه های درسی در پاسخگویی به نیازهای آموزشی و مهارتی

تاثیر بررسی برنامه های درسی در پاسخگویی به نیازهای آموزشی و مهارتی