مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 13:052021-01-24اقتصادي

مشخصات ظاهری چک های جدید


با توجه اینکه چک های جدید از ابتدای سال آینده وارد بازار می شوند، معاون اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی ضمن بیان جزییاتی از مشخصات ظاهری این چک ها، - با توجه اینکه چک های جدید از ابتدای سال آینده وارد بازار می شوند، معاون اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی ضمن بیان جزییاتی از مشخصات ظاهری این چک ها، گفت: چک های صیاد صورتی و بنفش هستند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در راستای اجرای قانون جدید چک تاکنون به دلیل عدم فرهنگ سازی و آماده نبودن، ثبت اختیاری چک در سامانه صیاد عملیاتی شده است و از ابتدای سال آینده چک های جدید در بازار توزیع می شوند.

در این زمینه، آمنه نادعلی زاده - معاون اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی - درباره مشخصات ظاهری چک های جدید گفت: هر بانکی با لوگوی خود چک را چاپ می کند و در اختیار مشتریانش قرار می دهد اما چک ها به لحاظ رنگ و محتوا یکسان سازی شده اند.

وی افزود: بر روی چک های جدید لوگوی بانک مرکزی را مشاهده نمی کنید و فقط آرم سامانه صیاد را در سمت چک مشاهده می کنید و لوگوی بانک مربوطه نیز در قسمت فوقانی چک قرار دارد.

نادعلی زاده درباره رنگ چک های جدید توضیح داد: رنگ چک های صیاد صورتی و بنفش خواهند بود و در کنار داشتن شناسه 16 رقمی یک عبارت تاکیدی شامل کارسازی این چک منوط به ثبت صدور، دریافت و انتقال آن در سامانه صیاد است می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشخصات ظاهری چک های جدید

مشخصات ظاهری چک های جدید