مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 13:002021-01-24سياسي

اکوتوریسم اولویت اصلی گردشگری در دیباج


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دامغان گفت: اکوتوریسم روشنفکرانه ترین نوع گردشگری است و اولویت اصلی گردشگری دیباج،اکوتوریسم باشد.

- ایسنا/سمنان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دامغان گفت: اکوتوریسم روشنفکرانه ترین نوع گردشگری است و اولویت اصلی گردشگری دیباج،اکوتوریسم باشد.

مهدی قاسمی 5 بهمن ماه در دومین جلسه شورای فرهنگی عمومی شهر دیباج دامغان با محوریت میراث فرهنگی، گردشگری و چالش های آن، اظهار کرد: ایجاد تعادل و توازن در توسعه پایدار گردشگری با توجه به توسعه زیرساخت ها و سرعت اطلاع رسانی در جهان امری بسیار مهم و ضروری است.

وی با اشاره به اینکه گردشگری به روزترین فعالیت اقتصادی و اجتماعی جهان است گفت: اکوتوریسم در مناطق مستعدی چون دیباج می تواند در اشتغال زایی و درآمدزایی موثر باشد.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دامغان همگانی کردن حفاظت از میراث فرهنگی، شناسایی و احیاء صنایع دستی و حفظ منابع طبیعی موجود در محور چشمه علی-کلاته رودبار- دیباج را از عوامل موثر در توسعه فرهنگ و رشد گردشگری این منطقه دانست.

امام جمعه دیباج با اشاره به اینکه قابلیت ها و جاذبه های گردشگری طبیعی دیباج به عنوان یکی از ثروت های خدادادی این شهر است، گفت: اکوتوریسم اولویت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکوتوریسم اولویت اصلی گردشگری در دیباج

اکوتوریسم اولویت اصلی گردشگری در دیباج