مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 12:552021-01-24سياسي

حضور در آرامستان ها زنگ خطری برای افزایش آمار کرونا در ایلام است


استاندار ایلام با اشاره به اینکه حضور در آرامستان ها زنگ خطری برای افزایش آمار کرونا در ایلام است، گفت: عدم توجه به پروتکل ها باعث تکرار شرایط آبان ماه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر استانداری ایلام اظهار کرد: اگر حضور در آرامستان ها و برگزاری مراسمات و عدم توجه به پروتکل ها همچنان ادامه داشته باشد باز هم شرایط آبان ماه تکرار می شود.

وی تصریح کرد: ادارات در مناطق آبی با رعایت پروتکل های بهداشتی و درمانی و استفاده مطلق از ماسک کارکنان در محل کار خود حاضر شوند.

رییس ستاد استانی مبارزه با کرونا با تاکید بر این مطلب که در هیچ شرایطی مبتلایان به بیماری نباید در جمع حضور یابند، گفت: در ادارات، افراد زمینه دار، خانم های باردار و افراد مسن و افرادی که مشکل دارند باید از شرایط دورکاری استفاده کنند و مدیران ملزم به همکاری با این افراد هستند.

استاندار در خصوص مراسمات دهه مبارک فجر گفت: مراسمات دهه فجر بر طبق دستور العمل ها و مصوبات ستاد ملی کرونا و به صورت مجازی و رژه خودرویی برگزار می گردد.

وی افزود: همچنین تمام مراسم و افتتاحیه ها و بهره برداری ها در ایام دهه ی فجر به صورت ویدئو کنفرانس با حضور تعداد محدود انجام می شود.

سلیمانی دشتکی در خصوص وضعیت مدارس در کرونا نیز بیان کرد: بازگشایی مدارس فقط برای کلاس های اول و دوم در مناطق آبی در مدارسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در آرامستان ها زنگ خطری برای افزایش آمار کرونا در ایلام است

حضور در آرامستان ها زنگ خطری برای افزایش آمار کرونا در ایلام است