مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 12:552021-01-24سياسي

برگزاری کاروان نمادین ورود امام(ره) در ورامین 25ساله شد


مسؤول کاروان نمادین ورود حضرت امام خمینی(ره) شهرستان از راه اندازی کاروان نمادین ورود حضرت امام خمینی(ره) در روز 12 بهمن برای بیست و پنجمین سال پیاپی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، جلسه کمیته کاروان نمادین ورود حضرت امام خمینی(ره) دهه فجر انقلاب اسلامی ورامین صبح امروز در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار شد.

یوسف تاجیک اسماعیلی مسؤول کمیته کاروان نمادین ورود حضرت امام خمینی(ره) دهه فجر شهرستان ورامین در این جلسه با بیان اینکه امسال به خاطر شرایط کرونا این سومین راه اندازی کاروان در سطح شهرستان ورامین پس از تشییع نمادین حضرت زهرا(س) و کاروان بصیرت است، اظهار کرد: در چهل و دومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی، امسال بیست و پنجمین سالی است که در شهرستان ورامین به طور متناوب در 12 بهمن کاروان نمادین ورود حضرت امام خمینی(ره) با همان سبک و سیاق سال 57 راه اندازی می شود.

وی گفت: مسیر حرکت این کاروان از امامزاده طاهر و مطهر(ع) در خیرآباد به سمت شهر ورامین خواهد بود و در انتها در مقابل مسجد جامع تاریخی ورامین پایان خواهد یافت.

مسؤول کمیته این کاروان نمادین ساعت شروع حرکت این کاروان را مطابق زمان ورود حضرت امام خمینی(ره) به ایران در 12 بهمن سال 57 ذکر و بیان کرد: ساعت شروع حرکت کاروان از ساعت 9:33 آغاز خواهد شد و پیش بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کاروان نمادین ورود امام(ره) در ورامین 25ساله شد

برگزاری کاروان نمادین ورود امام(ره) در ورامین 25ساله شد